In elke vorm van bedrijfsvoering heb je te maken met verschillende type mensen met verschillende persoonlijkheden. Iedereen reageert anders in een zelfde situatie en aan jou is om aan te voelen wat je kunt doen en zeggen bij een bepaald persoon. Deze vaardigheid noemt men sociale vaardigheid. In het contact met mensen is het ook goed om te weten hoe jij zelf reageert op een bepaalde situatie of bepaald gedrag van jouw klant of jouw collega.
Tijdens de training leer je over jezelf in relatie tot de communicatie met andere mensen en leer je ook het gedrag van een ander te begrijpen. Met deze training verbeter je jouw sociale vaardigheden. Met nieuwe inzichten verbeter je jouw communicatie, zowel verbaal als non-verbaal en doordat je snapt hoe het werkt zul je ook minder vaak in een conflict belanden.
Omdat sociale vaardigheid een onderdeel is van weerbaarheid, ontwikkel je bovendien nieuwe skills om op een goede manier voor jezelf op te komen. De kracht van deze training is dat je jouw sociale vaardigheden gaat voelen en ervaren en hierdoor in een situatie de juiste (re)actie kunt inzetten.
De training is geschikt voor zowel individuele- alsmede team trajecten. Aanmelden voor de training en of informatief contact opnemen kan via het contactformulier.
Voel je kracht en ontdek je kwaliteiten!